Thursday, January 24, 2013

Soc si groaza, doua postari intr-o zi
A doua, de-a dreptul pozitiva:)

Baiatul asta despre care scriu acum este asa, cumva, atemporal. De fapt, nici nu exista, ca nu poate exista asa ceva in vremurile astea in care frate pe frate ingroapa.
El este baiatul care lucra intr-o zi la ceva electromecanice, nici pamantul nu stie bine, doar el, desigur. Cand, brusc (desi e complet nepotrivit in ce-l priveste) apare la Mesagerul Transilvan. Intr-o frumoasa zi.
L-am dus la sport, cu forta. I-am zis ce le-am zis tuturor fotografilor cu care am lucrat: daca nu inveti sa faci poze in miscare, te-ai ratat. Sportul te face fotograf. N-a comentat. Sfios, socant de respectuos atunci si, cu atat mai mult acum. Cu aceeasi privire blanda, pregatit tot timpul sa stranga o mana calda sau sa o sarute. Au trecut ani de atunci, nu i-a pasat nimanui exact ce face baiatul asta, cum se descurca, cine e, ce face, ce vrea. Tot timpul avea o vorba buna, un ras sfios, timid si plin de o caldura rara.
Scrie, nu doar face fotografii. Si scrie bine, cu bun-simt si respectarea adevarului. Nimeni, niciodata, nu i-a dat JOBUL ACELA. Adica, stiti voi, acela care te scuteste de griji financiare cu adevarat. S-a straduit, a muncit, indiferent unde a fost, nu si-a facut numele de ras.
In continuare, si astazi, e acelasi baiat dragut, sensibil, de neinlocuit. Nu conteaza unde munceste si ce face. Pentru mine este acelasi baiat.
Dan Bodea este el. Baiatul cu parul albit de atata implicare. Nu am avut niciodata timp sa iti spun toate lucrurile acestea, dar acum, daca ti-ai facut cont de Facebook:), fac o nebunie: imi esti tare drag si te respect pana la capat!

No comments: